❤Anyeong Haseyo❤ | Follow or Dashboard
Unforgettable

OMG ITS BAP!
29 August 2013 | 20:18 | 0 comments
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Hi, aku nak story fasal BAP (Best Absolute Power) Dorang ni group korean boys. Dalam banyak2 group, group ni yang paling aku suka! Sebab RAP dorang macam PERRRGGGHHH* Ada 6 ahli seperti korang nampak kat atas tu kan. Aku paling suka Zelo (Choi Junhong) bapak sial dia rap laju! Macam dalam lagu dorang (WARRIOR)




Bapak stail giler doh! Cemana aku boleh suka group ni? Macam ni..
Pada suatu hari, aku bukak 'Youtube' and the aku search la fasal SNSD. Tiba2, aku ternampak perkataan ni BAP aku pun bukak la. *lagu warrior dimainkan* Aku malas nak dengar pada mulanya so aku download letak dalam MP3 aku. Habes aku gomoi lappy aku pun off la. Pastu keesokan hari aku on MP3 aku then aku dengar. Mula2 macam pundeks je sebab RAP je banyak, lagu lak ganas2. Hilang mood aku. Ceyyy* time ni jiwa aku still gugirls lagi. Then esok tu pulak kawan aku (Ezzati) nak dengar lagu guna MP3 aku. Aku pun bagi la. Dia bukak lagu warrior. Mula2 dia pun sekali dengar macam pundeks jugak. So dia terus bagi balik MP3 aku sebab time tu kami ada latihan Choral Speaking. Pastu waktu break aku nak try dengar lagi sekali lagu warrior tu. Aku dengar jelahhh. Tetiba aku jadi macam *GILA BEST LAGU NI!!!! AWAT AKU TAK FEELING DULU TIME AKU DENGAR TU???!!!!!!!* Sejak daripada peristiwa RAP tu aku terus minat tahap babi punya dekat group ni. Hang bagi p la group sehensem mana pun hati aku tetap BAP! Takkan bertukar tastelahhh! Sumpah wey aku minat. Kalau dorang ada depan mata aku memang pengsan trusss *nampak tak keoveran disitu. Hee. So since form 2 la aku minat till aku form 4 sekarang still minat dorang jugak! Cenggini ahhhh (Y) Best k! Tapi ramai yang tak suka sebab lagu dorang ganas. Huh! Hati hampa ni lembut sunggoh la. Rock la sikit -.-' Nihhh! Aku sedekahkan sikit gambar dorang yang come lote tu :33







THE END :)
FOREVER BAP!! 


Love,
Safiyya Reduannn







OLD | NEW
Queen
Owner : Safiyya Reduan
Status : Single Unavailable
Rules : Tengok atas header ada button FOLLOW. Tekan le :3



Tagboard

Speak silently, okay? Smile.