❤Anyeong Haseyo❤ | Follow or Dashboard
Unforgettable

Maulidurasul 2013
23 February 2013 | 01:22 | 0 comments
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Hello. Emm, emm, harini ada Sambutan Maulidurasul. So aku bagun pukul 7 harini even mak aku gerak pukul 6.30. Hahaha, malas k nak bangun awal. Mengantuk. Tak silap aku semalam aku tidur agak awal daripada sebelum ni. Badan aku sakit la. Janji nak otp dengan Eiman, last2 tak otp pun. Alasan, kedit nak habes :P Hahahahaha. K aku nak kongsi gambar maulud kami kat sekolah tadi :D















And the last from me...


Best sangat harini. Aku puas hati dengan ceramah Ustaz apa tah. Memang lawak habes. Kepala dia memainkan peranan. Contoh, india kalau kita tanya "kerja dah siap?" diorang balas balik *gerakkan kepala* (faham2 laaa) Makanan pun sedap. Nasik apa tah, ayam masak merah and air asam. Ya Allah!! Perfect! Sedap k sedap :3 Hehehhe, aku bawak canon harini, so .... KITA SNAP :P Hee. And aku kena bagi hadiah dekat atas pentas, malu la gilaaaaaaaaa. Semua tengok, espescially budak form 1 yang aku suka tu. Aku tak tahu nama dia esok aku tanya. Dia comel sangat. Budak paling pendek dekat alam semesta! Comel wehhhh. Dia pandang aku tadi. Hahaha. So fucking damn cute! :3 :3 <3 <3 <3 Hehehe. K lahh. Online twitter pulak. Berhabuk wehh :P Bye!

p/s: I LOVE MY DSLR :P hahaha (motif?) entah. Hashtag SAJA NAK BAGI TAHU!

Love,
Safiyya Reduannn 


















OLD | NEW
Queen
Owner : Safiyya Reduan
Status : Single Unavailable
Rules : Tengok atas header ada button FOLLOW. Tekan le :3



Tagboard

Speak silently, okay? Smile.