❤Anyeong Haseyo❤ | Follow or Dashboard
Unforgettable

Dah buang? Kenapa? Eh? Kawan balik?
15 February 2013 | 04:10 | 0 comments
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Hello there. Dah lama aku tak update blog. Bukan taknak update. Ramai yang kutuk aku sebab tu aku padam semua post yang ada dalam blog ni. So, kira ni post yang pertama balik lah. Haha. Aku tak suka sebenarnya orang concer hidup aku ni termasuk parents even they are my parents aku tak suka. I feel in PRISON! OMG. Hahahaha. k. Not funny enough. Umphh, that's all.

I wanna talk about AIMAN AFIF. Dulu, aku tak ingat umur berapa. Pernah kawan sekali, sebab aku suka dia. Alamak! Alangkah butanya aku. Haha. I think he's sexy and cute. That's why i like him. DULU. Hahaha. Sekarang kami BUDDYZ, TAKKAN TERPISAH. Bestfriend gua. Hahaha. Baik la dia. Taknak tanya kenapa aku tiba-tiba rapat balik dengan dia? *Bajet cakap sorang* Hahaha. Sebab Hafeey. Siapa Hafeey? Nanti aku cerita. Tapi aku memang ikhlas pun nak kawan dengan dia. For Aiman: Tak sangka kau pun otak sama dengan aku bro. Hahaha. Sumpah best kawan dengan kau. Aku tak tahu la sama ada kau suka kawan dengan aku ke tidak. Aku memang nak tanya kau tapi nanti kau punya jawapan tak serious. Yelahh, kau kan merapu orangnya. Hehe.Sumpah aku cakap kau lelaki pertama AS A FRIEND yang aku pernah jumpa yang gila-gila, yang aku berani nak kuning-kuning, yang aku berani nak menggedik. Sebagai KAWAN k. Aku selesa kawan dengan kau. Ikhlas aku cakap. Aku sedih bila dapat taukau nak pergi KV Butterworth. Yelahh, duduk asrama. Tak chat, tak mesej. FOREVER ALONE :'( dan aku nak cakap aku happy sangat cuti ni kau balik. Tapi Ahad ni kau dah nak pergi balik dah. Alo. Kau ponteng la wehh. Hehehehehehe. Terima kasih kau layan aku dengan baik even kadang-kadang kau buat aku sakit hati. Thanks bro. I LOVE YOU! *muah kiri* *muah kanan* waittt! Gambar dia? Kejap *diam sejenak* he's cute. I know :3






Love,
Safiyya Reduannn








| NEW
Queen
Owner : Safiyya Reduan
Status : Single Unavailable
Rules : Tengok atas header ada button FOLLOW. Tekan le :3



Tagboard

Speak silently, okay? Smile.